CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Protected by Copyscape Online Plagiarism Finder

BabelFish Universal Translator Widget

Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

Πλέκοντας το σύρμα!

Τον τελευταίο καιρό θέλω να δημιουργώ όλο και περισσότερο!!! Μου αρέσει που ανακαλύπτω καινούρια πράγματα και παίρνω εξαιρετικές ιδέες απο όλες σας!!! Είστε μεγάλη πηγή έμπνευσης!!!
Ακολουθεί λοιπόν ένα ζευγάρι σκουλαρικια κρεμαστά .................






......που ξεκίνησαν σαν πείραμα ......





....βρίσκοντας διάφορα πλεκτά κοσμήματα σε αναζητήσεις μου....






.........και θέλοντας να δοκιμάσω τις δυνατότητες αυτής της νέας τεχνικής (για εμένα τουλάχιστον).........
Εγώ τα έχω πραγματικά λατρέψει και μου αρέσει πολύ η προσθήκη της αλυσίδας!!!




Πιστευω οτι τους προσδίδει ένα ροκ ύφος και είναι πολύ εντυπωσιακά!!!

Σας φιλώ
Μαρια Ζ

42 σχόλια:

  1. Καλημέρα Μαρία!!! πολύ όμορφα και ενυτπωσιακά τα σκουλαρίκια σου!!! μου αρεσει που πειραματίζεσαι με πολλά πράγματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πολύ όμορφα, ειδικά σε αυτό το χρώμα, αλλά μου φαίνονται πολύ δύσκολα... ιδέα μου είναι;;; Καλό και δημιουργικό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου αρέσει πολύ!!!!!! Μπράβο χρυσοχέρα φίλη!!! Είναι όντως τόσο δύσκολο όσο δείχνει; Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι έμπνευση ήταν αυτή???όντως πολύ ροκ!!!!Πολύ ωραία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα!
    Πολύ πρωτότυπα!!!
    Respect! :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και μια και είμαι...ροκ μου αρέσουν πολύ!
    Φιλιά και καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δηλαδή εσύ τα έφτιαξες; Φαίνονται καταπληκτικά και είναι όντως πολύ πρωτότυπα!!! Και ναι ναι θέλουμε τεχνική βήμα βήμα!!!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαράκι υπέροχα τα σκουλαρίκια σου!μπράβο!
    !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. όμορφα, καλοκαιρινά και καλοδουλεμένα! μπράβο μαρία! ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εχεις ξεφυγει!!!Με το δικιο σου τα λατρεψες!Ειναι καταπληκτικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μου φαίνεται πολύ πολύπλοκο αλλά πολύ ωραίο το αποτέλεσμα! Μπράβο για τους πειραμαρτισμούς σου λοιπόν! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Kαλημέρα!!! Ωραίο το νέο είδος πλεξίματος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ειναι πολυ εκνευριστικο που οτι κανεις το κανεις τελειο κι εγω δεν μπορω ουτε τον πηλο να καταφερω...που να φτασω στο συρμα.
    αααα καταφερα τις φωτογραφιες.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γεια σου Μαρία μου!!!!είναι πολύ όμορφα και πρωτότυπα τα σκουλαρίκια σου και σίγουρα έχουν έναν βαθμό δυσκολίας...αλλά εσύ όπως πάντα φτιάχνεις πολύ ωραίες δημιουργίες!!!!σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπράβο Μαράκι!!Τώρα τα λατρέψαμε κι εμείς!!
    Φιλιάααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν εκπλήσομαι πλέον!!!!Τα φτιάχνεις ολα, αρκεί να σου μπεί κάτι στο μυαλό!!!ΤΈΛΕΙΑ σκουλαρικάκια!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είναι Τόσο όμορφα!Και πρέπει να ειναι δύσκολο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είναι πολύ ωραία πολύ ροκ και πολυ ιδιαίτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πολυ ομορφα ειναι μαρακι!!!!χαιρομαι που ασχολεισαι με καινουρια πραματα!!!και τα κανεις τελεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μαρια η πολυταλαντη...ξαναχτυπα!!!!
    Δε σε φτανουν οι γαμοι και τα βαφτισια....ξεπεταμε και κοσμημα στα ενδιαμεσα!!!!Δε πιανεσαι ...χαχαχαχα
    Τα σκουλαρικια σου εγιναν πολυ ομορφα κατα την ταπεινη μου γνωμη!!!Πρωτοτυπο σχεδιο!!!!Μπραβο Μαρακι!!!
    φιλια Χ2!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΡΟΚ! ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φανταστικά και μου δίνεις και εμένα πολλές ιδέες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εντυπωσιακά όσο δεν πάει!!! Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Είναι καταπληκτικά! Πολύ ιδιαίτερα και πρωτότυπα! Μου άρεσαν πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μαρία,πρωτότυπα και όμορφα!Πάντα εμπνέεσαι από τη βολτούλα σου στη blog-ο-γειτονιά!
    Το πλέξιμο δύσκολο για μένα,όχι ότι να τα φτιάξω θα τα καταφέρω.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ομορφο αποτέλεσμα!!!!Τέλεια καμωμένα από το χρυσά χεράκια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μαράκι υπέροχα τα σκουλαρίκια σου.Καλά είσαι μεγάλο ταλέντο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΡΟΚ...ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καταπληκτικά σκουλαρικάκια και πράγματι πολύ ροκ! Μπράβο Μαρία μου! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μαράκι όντως είναι πολύ εντυπωσιακά!μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ομορφα και πρωτοτυπα!!!
    Εύχομαι σε όλους μας μια ευτυχισμενη και τυχερη εβδομάδα με τα λιγότερα προβλήματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΔΕΝ ΤΟΛΜΩ ΝΑ ΦΥΓΩ...ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΙ ΕΣΥ...ΞΕΠΕΤΑΣ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ...ΓΑΜΟΥΣ ....ΒΑΦΤΗΣΕΙΣ...ΚΑΙ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑΑΑΑΑ!ΔΕΝ ΣΕ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΑΣΤΕΡΙ!!!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!
    ΦΙΛΙ Χ 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Mou fainontai poly dyskola, alla einai pragmatika idiaitera kai omorfa!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μαρία,ευχαρίστως να αναρτήσεις την τεχνική με τα τσόφλια.
    Δεν ξέρω,αν είδες την απάντηση,γ΄αυτό επανέρχομαι στο σπιτάκι σου.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Και πολύ καλά κάνεις και τα λατρεύεις γιατί είναι απλά ΜΟΝΑΔΙΚΑ!!!
    Μπράβο Μαράκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πραγματικά πανέμορφα και πολύ πρωτότυπα σαν σχέδιο,δεν το έχω ξαναδεί.
    Μπράβο Μαρία μου που πειραματίζεσαι και φτιάχνεις τόσο όμορφα πράγματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ να μάθω τι σκέφτεσαι!!!

Related Posts with Thumbnails