CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Protected by Copyscape Online Plagiarism Finder

BabelFish Universal Translator Widget

Τρίτη 20 Ιουλίου 2010

Παιδική Ζωγραφική - Speedy Gonzales

Συνεχίζω το ζωγραφικό μου έργο με ένα μικρό καμβά (20 χ 20)
Το πλάνο είναι να έχω 3 μικρά τέτοια καμβαδάκια για να τα κρεμάσω επάνω απο την κούνια του μικρού. Το πρώτο είναι έτοιμο και είναι το πρώτο μου εγχείρημα ο Γουίνι!!! Το δεύτερο είναι αυτό.

Αν και εκκρεμούν κάτι τελευταία φινιρίσματα σας το παρουσιάζω!!!

Ι keep up my paintings with a rather small canvas (20 x 20 cm.)
I thought of having 3 such canvases in order to place them above our baby boy's bed. The first is ready and is my first painting on canvas Winnie the Pooh. The second is this one.

Although I must do some finishing, I present it to you!!!



7 σχόλια:

  1. πολυ ωραιο ειναι και πολυ ζωηρο.Περιμενω να δω και το τριτο,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μαρια ειναι φανταστικο!!!!εχεις ταλεντο απο οτι βλεπω στην ζωγραφικη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. meanan σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Κι εγώ περιμένω να δω το τρίτο γιατί πάντα είμαι απρόβλεπτη.χι χι Γι άλλο ξεκινάω και με άλλο καταλήγω

    apinkdreamer σε ευχαριστώ τόσο για τα καλά σου λόγια και για την μαγεία που μου μεταδίδεις. Προσπαθώ κι εγώ να φτιάξω οτι μπορώ πιο όμορφο για τα παιδάκια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανεράιδα μου σε ευχαριστώ. Εξάλλου ξέρεις οτι γι αυτά τα αποτελεσματα ευθύνεσαι εσύ!!!!!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Nάντια μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ να μάθω τι σκέφτεσαι!!!

Related Posts with Thumbnails